Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

Vtipné.:-) Zrovna některý den teto týden jsme zase nechali přes noc otevřené dveře do baráku. Ne nezamčené, prostě dokořán otevřené... Občas na to prostě zapomenem...:-)

4 0
možnosti
Foto

My jsme se jednou nad ránem vraceli z pařby..a poslední špatně zavřel dveře- tak jsme měli asi 3 hodiny otevřené dveře do bytu:-) Kupodivu žádná nezvaná návštěva, ani pes neutekl.

4 0
možnosti
Foto

Už jsem se lekl, že se nesmí přivést si milenku :p :)

3 0
možnosti
MT

Sorry, ale milenka se domů opravdu nevodí. To je prostě poslední hřebík do rakve.

5 0
možnosti
Foto

:-)

Pamatuju si film Sama uprostřed noci..viděla jsem ho jako holka a dost dlouho jsem potom odmítala být večer sama doma. Navíc mě často strašil brácha kostlivcem, kterej bydlí v peřiňáku:-))

No a Psycho a slavná koupelnová scéna...to jsem si nechávala otevřené dveře od koupelny a zbytečně jsem hygienu neprotahovala;-D

3 0
možnosti
PBR

To já jako puberťák byl doma celý víkend sám a v pátek večer jsem viděl film Hlídač na motivy povídky Charlese Dickense. Do soboty do rána  jsem seděl v obýváku všude rozsvíceno a bál se tak, že ač už jsem měl slzy v očích od toho jak se mi chtělo na malou, jsem se prostě rozhodl, že vydžím do rána protože jsem všude viděl tu hlavu bez očí s otevřenou pusou jak volá: hééééééééj vy tam dolee, pozooor..pozooor.. No a je zvláštní, že i teď když o tom tady píšu mám husí kůži a stejně nepříjemný pocit jako před lety ;-D

7 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4251x
Miluju řezané kytky, spoustu polštářků a teplé huňaté deky. A nyní nově, zato nejvíc na světě, svého syna. Hlavně když se směje. Nebo když spí.

 

Seznam rubrik