Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Dobrý článek a ještě lepší diskuzeR^;-D

5 0
možnosti
MS

Já jsem zrovna dnes po dlouhé době sám doma (jako kůl v plotě) a vypadá to, že si pomocí mé oblíbené Bushmills whisky navodím zdravý fyziologický spánek, takže mi, zaplaťpánbůh, nic podobného nehrozí. :-)

3 0
možnosti
JS

po alkoholu není zdravý spánek ;-)

1 1
možnosti
AR

A než po napínavém večerním filmu dostanete infarkt, když se Vám v pokoji, osvětleném pouze televizí, začnou samy od sebe pomaličku otevírat přivřené dveře, vzpomeňte si, že máte kočku....

40 0
možnosti
Foto

R^Výborný téma...Netrávím sice pozdní večery doma sama- ( usnu vesměs v devět se synem), ale už jsem se Xkrát infarktově lekla vlastního odrazu v předsíňovém zrcadle, když jsem šla nad ránem na záchod...většinou naštěstí cestou ze záchodu, takže žádný horší neštěstí se nestalo ;-)

20 0
možnosti
BM

To já se lekám ,kdykoliv se podívám do zrcadla i ve dne a říkám Majer to ti teda přeju;-D

0 0
možnosti
MT

K tomu bych pridal NIC NEJÍST protoze kdyby mi zaskocilo, tak neni nikdo kdo by mi pomohl a nebo zavolal pomoc.

3 0
možnosti
JT

A take nic nepit, protoze v opilosti muzete zapomenout na zasadu NIC NEJIST.

19 0
možnosti
Foto

Děkuji kolegyně ;-O . Váš úvod mě zaujal.... Rady dávat nebudu...ještě se hodně hledáte - slova jsou u vás na tom stejně jako váš měsíční cyklus (......), ale ptám se! Uděláte pořádně 5 věcí doma aspoň jednou do roka? Mimochodem, tv reklama z každého českého kanálu tvrdí, že jste v bezpečí[>-]EU

1 30
možnosti
Foto

Nechápu tento příspěvek:-/

16 0
možnosti

Kláro, díky že v tom "nejedu" sama! :-D Palec nahoru!

2 0
možnosti
BT

a teď si představte že ulehnete do postele, sama v bytě jen ruka vám kouká ven z pod peřiny a teď se vám v  naprosté tmě někdo té ruky dotkne

4 0
možnosti
Foto

doufám, že si svítíte baterkou do obličeje :-)

2 0
možnosti
PV

P28a10v74e18l 79V16é32b42r

6. 9. 2014 21:29

Teda, ženská, ... vy trumfnete každýho chlapa!

3 0
možnosti
LN

..od jisté doby...ať už jsem doma sám nebo s někým...zásadně nenechávám ležet hrábě na trávníku.....;-)

10 0
možnosti
MS

To mi připomíná otřepaný vtip, jak se Old Shaterhand blíží k wigwamu a najednou strašná rána do hlavy. Za chvíli se probere a nad ním Vinnetou s boulí na hlavě a ptá se: "Můj bílý bratr taky šlápl na hrábě ?"  :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4251x
Miluju řezané kytky, spoustu polštářků a teplé huňaté deky. A nyní nově, zato nejvíc na světě, svého syna. Hlavně když se směje. Nebo když spí.

 

Seznam rubrik