Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KV

Inspirovala jste mne k tomu, napsat povídání o tom, které věci nedělat, když jsem doma se svojí partnerkou. - Mne nic nerozhodí, já jsem v pohodě ve dne i v noci, ale ona JE lekavá (asi jako vy) a tak ji každou chvíli něčím vyděsím k smrti... ;-( ... ach jo! ... Např.: Mám moc tiché domácí přezůvky a tak se k ní vždycky zezadu přiblížím moc potichu - HRŮZA - no, bodejď by se nelekla!

3 0
možnosti
LO

L70u34b16o82š 30O96t39t

11. 9. 2014 16:23

chybí mi bod: Nikdy nesledujte živé přenosy z parlamentu a tiskové konference politických stran...;-D

4 0
možnosti

To si pletete, to je na spani...

0 0
možnosti
JT

J65o74s46e70f 46T84r31n67k50a

11. 9. 2014 10:51

Proč má tohle status s nejvyšší karmou? ;-D

2 0
možnosti
OH

Kdykoliv jindy bych se od srdce zasmála začal pochyboval o autorčině duševním zdraví, jenže dnes v noci se mi udála následující příhoda: Z ničeho nic otevřu uprostřed noci asi o půl druhé a moje žena mi pošeptá: "Otoč se..." Otočím se a u mojí postele stojí moje čtyřletá dcera. Asi jsem měl nějaký špatný sen, protože jsem se lekl a zařval. No načež začala křičet i malá protože se lekla ale pro změnu mě. A toho se zase lekla moje manželka. Někdy si naše podvědomí s námi pohrává...

8 0
možnosti
OM

po ránu dobrý, zasmál jsem se...kukátko ani závěs nemám ale i tak mě to pobavilo R^;-D

5 0
možnosti
JW

J98a80r20e77k 67W60o95l86f

8. 9. 2014 8:52

Vy jste ale poseroutka... ;-D

0 0
možnosti

Jestli se třeba jenom nedíváte na špatný filmy.

Zkusila jste Babovřesky? Pak vás už nic nepřekvapí. ;-)

2 0
možnosti
JK

J64o74s86e84f 55K26l23a24t

7. 9. 2014 22:04

Dobrý téma,dobrou noc.

2 0
možnosti
AO

Výborné rady. Kdysi mi šéf pořád říkal:"přestaň koukat na ty horory nebo se zblázníš." Fakt jsem se málem zbláznila a tak na ně nekoukám. A když "potkám v koupelně zavěšený župan", tak už se ho nebojím, mizery. Zvykla jsem si ;-D

1 0
možnosti
Foto

Nejlepší horory jsou ty, kde není ani kapka krve,nebo jen minimálně a člověk stejně leze strachy pod gauč:-))

11 0
možnosti
ZV

Mám psa a ten se bojí víc než já. Takže než jsme měli děti zůstat sama doma bylo psycho, pes stál u postele celou noc a čuměl jestli se páníček náhodou nevrátí....

1 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4251x
Miluju řezané kytky, spoustu polštářků a teplé huňaté deky. A nyní nově, zato nejvíc na světě, svého syna. Hlavně když se směje. Nebo když spí.

 

Seznam rubrik