Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A nedívejte se v noci na televizní Události a komentáře...  V poslední době vás vyděsí víc, než horrorový film. A pak následují děsivé sny... ;-€

0 0
možnosti

Názorů na dané téma je jistě mnoho, hlavně je fajn, jsou-li alespoň trošku vtipné.;-) R^

Co mi však velmi v článku vadí, je příšerná gramatika:-/!! Bohužel je natolik strašná, že jsem v sobě nenašla sílu tento článek dočíst do konce. Z takového písemného projevu mi je smutno;-( a to nejsem žádná učitelka češtiny nebo čehokoliv jiného. Neumíte-li psát česky, prosím raději nepište...:-(

0 0
možnosti

Škoda jen, že to není česky. Špatně se to čte.

0 0
možnosti
Foto

Pokud Vám dělalo radost na škole psaní, zajímal by mě názor Vašeho učitele či učitelky češtiny na dodržování pravopisu ... nebo je pro Vás obtěžující dodržovat správné koncovky a píšete, jak Vám narostl čecháčkovský .....

1 1
možnosti

Kdyz jsem objevoval film ve svem mladi v 80tych letech, narazil jsem na http://www.csfd.cz/film/7557-lesni-duch/

No, kdyz jsem to asi napodesate shlednul (protoze bych se zrejme udusil tim, jak jsem nedychal) a to jedine ve dne, odmital jsem jit do jakehokoliv nizsiho patra domu, nez ve kterem byl aspon jeden clovek. Zejmena sklep jsem i v tech 15 letech nemel moc v lasce;-D

0 0
možnosti

na to že vám je sedm let máte príma sloh R^;-)

0 0
možnosti

Já se dnes lekla sama sebe... taťka nechal na chodbě otevřenou skříň se zrcadlem a já vyšla z pokoje a... lekla se sama sebe. Táty koment na moje zděšení zněl: no co by jsi chtěla, už budeš babička...:-)

2 0
možnosti

.. po nedávné příhodě bych i něco přidala - třeba: Když si jdete v poledne (!) půjčit trochu mouky k sousedce přes chodbu, nenechávejte - ani na chvíli - za svými zády otevřené dveře do bytu :) Protože pak se vám může stát, to co mně nedávno - když jsem si večer sama v tichém bytě lehla do postele a začetla se jen při lampičce do knihy, zazdálo se mi po chvíli, že v jinak setmělém pokoji něco lehoulince zašustilo v tmavém koutě v nohách postele. Ztuhla jsem a zrychlil se mi tep, ale pak jsem přesvědčila sama sebe, že se mi něco zdálo a pokračovala jsem ve čtení. Po chvíli jsem náhle periferním viděním zahlédla vylézt zpod mé postele neslyšně (!) černý stín a přejít pomalu přes pokoj -  a krve by se ve mně nedořezal a určitě se mi zastavilo i srdce! Když jsem se konečně dokázala pohnout a otočit hlavu od knihy, uviděla jsem v šeru pokoje sousedovic černého kocoura, jak na mně kouká žlutýma očima z druhé strany místnosti. Právě se chystal vlézt pod komodu ... kdybych dočetla, zhasla a on mi pak třeba skočil na postel, rána bych se asi nedožila - nebo on:-). Takhle jsem ho popadla a zanesla sousedům (Jéé, my ho hledáme, ale mysleli jsme, že zase někde zalezlý trucuje.. :-))  Jinak "oběšenec" svetr pověšený na garnyži je ještě lepší, když si ho pověsíte okapat v koupelně a pak si na něj vzpomenete, až když večer - ještě pod dojmem právě shlédnuté detektivky - přistoupíte k umyvadlu, zvednete pohled do zrcadla a on tam visí v šeru za vámi ;-D  Strašpytlům zdar! ;-D

8 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS