Klára Hájková

14 dní volna aneb sháním Lidl na Makarský!

24. 07. 2014 20:20:28
Dovolenáá! Je to tady! Ne, vážně nechci provokovat, i když mi to tak dneska při kreslení obrázku sebe chodící po pláži, na seznam práce, kterou má zatím Stánička udělat, trochu přišlo. Ovšem můžete bejt klidný, protože stejně jako je na všem špatným něco dobrýho, funguje to i naopak.
sede_kecky_3.jpg
Každej tejden si vesele projíždim akce v Lidlu a těšim se, že dřív nebo pozdějc budou mít zase ty levný šedivý kecky, co jsem minule propásla. Ano, přesně jak tušíte. V neděli odjíždím na dovolenou a hned v pondělí - tramtadáá - moje kecky!!
Tak si tu tak kňourám Markovi a v tom mě napadne další věc - "Jé, narozeninová sleva v Bille! Já nechci narozeniny na cestěě!"
"Narozeniny na cestě, účet 319." odpoví mi a dál kouká do počítače.
"A na dal?"
"Rafael."
Hm, Rafael Nadal, kterej má podle Barči Mikyskový hezkej zadek. Ten je mi teda platnej. Narozeninová sleva totiž neznamená jen to, že si výhodně nakoupim tofu a zrníčkový chleby. Znamená to hlavně, že už za pár dní budu zase stará. Zase. Po pár měsících si na ten navýšenej věk totiž vždycky zvyknu.
Což ale znamená... což znamená, že zrovna teď jsem mladá! Zrovna teď jsem mladá a ještě k tomu mám dovolenou! Tak čert vem kecky a já jdu balit!

Krásný léto všem a co nejmíň článků s tim protivnym slovem "aneb" přeju!


♥ Klára

Autor: Klára Hájková | karma: 10.42 | přečteno: 1006 ×
Poslední články autora