Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Nejlepší tátové na světě

Když jsme byli s bráchou malí, často jsme se hádali, kdo má lepšího tátu. Možná v tom byla trocha nadsázky a taky jakási dětská ješitnost, ale i tak jsem přesvědčená, že jsme to oba mysleli vážně. Nechápu, proč jsme se dohadovali. Nejlepšího tátu na světě mám přece já!

Před pár dny byla ve zprávách reportáž o tom, jak nebezpečný je plavání v řece. Občas prej podnapilej kapitán někoho potopí.

 
Nato taťka starostlivě: "Klárko, dávej na sebe, PROSÍM TĚ, pozor!"
"Tati, já neplavu, ani neřídim lodě."
"Ale i ve vaně se rozhlížej!"
Neznat ho, brala bych to taky jako vtip, ale takhle vim, že to bylo minimálně napůl myšlený vážně.
"Děti, nechoďte s tím kartáčkem po bytě, upadnete a zapíchnete si ho do krku!" prosil nás vždycky, zatimco se maminka držela,aby nám jednu nestřihla, že pokecáme pastou koberec. Ano, z poloviny je to vtipný, ale z větší poloviny hrozně krásný. (Já vim, tati, že jsou obě půlky stejně velký, ale ono je to fakt z větší poloviny nádherný!)
A všechny ty praštěný tatínkovy věty, který posloucháte dvacet let, takže je prostě musíte milovat, ať už znamenaj cokoliv. Ano, může to bejt fakt cokoliv. Například až minulej čtvrtek mi brácha vysvětlil, že výrok "Ten byl dobrej, jelene!" kterej jsem slyšela několiksetkrát, je z nějakýho vtipu o zabržděný želvě. 
Jo, mít nejlepšího tátu na světě je prostě velká paráda!
 

Autor: Klára Hájková | sobota 1.11.2014 8:00 | karma článku: 14,67 | přečteno: 1012x
  • Další články autora

Klára Hájková

O smrti

Včera večer jsem poslouchala krásnej Cukrfree podcast o smrti s Veronikou Hurdovou, jíž zemřel manžel, když čekala třetí děťátko.

30.1.2021 v 16:17 | Karma: 16,73 | Přečteno: 661x | Diskuse| Ona

Klára Hájková

Mateřské dilema

Mateřské dilema. Všechny mámy ho znají. Takové to klasické rozhodování, zda spálit koláč, který jste před půl hodinou dala do trouby, nebo raději riskovat vzbuzení potomka, který Vám po dlouhém přemlouvání usnul na klíně.

7.3.2018 v 14:49 | Karma: 14,97 | Přečteno: 655x | Diskuse| Ona

Klára Hájková

Pár věcí, které byste na mateřské chtěla dělat jinak. Jenže nebudete.

Nevyměknout. Alespoň chviličku byste ráda dělala něco jiného, než chovala, utírala sliny nebo uklízela, a tak si vydupete hodinku pro sebe.

15.1.2017 v 13:45 | Karma: 24,86 | Přečteno: 1695x | Diskuse| Ona

Klára Hájková

Nevýhody bydlení se ženou

"Teda, tohle si musim vyfotit, aby všichni viděli, jak je to někdy těžký žít se ženskou!" haleká přítel při pohledu do skříně. Do svojí skříně. Mít společnou skříň by pro mě byla smrt, v mojí skříni totiž musí být pořádek!

9.4.2015 v 7:00 | Karma: 30,10 | Přečteno: 6856x | Diskuse| Ona

Klára Hájková

Jak jsem zase jednou začala cvičit

Tak jsem se zase jednou rozhodla začít dělat něco pro své zdraví. Nejprve jsem se několik měsíců odhodlávala zajít na jógu. Jednou mi do toho vlezlo kafe s kamarádkou, podruhé jsem musela na nákupy, potřetí jsem měla prostě jen hlad. Po několika marných pokusech a následných výčitkách jsem pochopila, že na jógu se opravdu nevypravím a se cvičením ásan jsem začala doma na koberci.

4.2.2015 v 6:00 | Karma: 11,81 | Přečteno: 1223x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Vysíláme Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

Každý druhý učitel v Německu zažívá ve třídách násilí. Brutalita na školách roste

27. dubna 2024

Premium Německý učitel se stává docela riskantní profesí. Násilí se stává stále běžnější částí vyučování a...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4251x
Miluju řezané kytky, spoustu polštářků a teplé huňaté deky. A nyní nově, zato nejvíc na světě, svého syna. Hlavně když se směje. Nebo když spí.

 

Seznam rubrik